.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد آیت‌الله طبرسی از نام نویسی افراد فاقد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز: هر کس بدون داشتن تمامی شرایط، راهی وزارت کشور شده و نامزد ریاست جمهوری شود مایه نگرانی و بی احترامی به کشور است.

شمال نیوز: هر کس بدون داشتن تمامی شرایط، راهی وزارت کشور شده و نامزد ریاست جمهوری شود مایه نگرانی و بی احترامی به کشور است.

به گزارش شمال نیوز،  آیت‌الله طبرسی امام جمعه شهرستان ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به ثبت نام برخی افراد فاقد صلاحیت قانونی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این شرایط ، شایسته نظام نیست.

وی به استقبال قابل توجه برخی از مردم برای نامزدی درانتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود : این که هر کس بدون داشتن تمامی شرایط، راهی وزارت کشور شده و نامزد ریاست جمهوری شود مایه نگرانی و بی احترامی به کشور است.

امام جمعه ساری جایگاه ریاست جمهوری را در نظام اسلامی بسیار مهم توصیف کرد و افزود : حضور باشکوه پای صندوق های رای و انتخاب اصلح ، وظیفه همگانی است .

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه رهبری سه سال متوالی شعار سال را به اقتصاد مقاومتی نامیدند، این دغدغه رهبری است. گفت: تحریم های اقتصادی علیه ایران را با عمل به شعار اقتصاد مقاومتی و رسیدن به خودکفایی می شود دور زد.

وی افزود: اقتصاد یکی از مسائل مهم در هر کشور است و اگر کشوری بخواهد مستقل و سربلند باشد باید به دنبال اقتصاد برود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر خودمان خودمان را تامین نکنیم کمر ما شکسته و دستمان به سوی دیگران دراز است

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که باعث ثبات و تحکیم نظامی اسلامی می‌شود مسئله اقتصاد است افزود: دغدغه رهبری این است که ما محتاج دیگران نباشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.